BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 7 September 2011

SeLaMaT DaTanG dan SeLaMaT MelaYaRi My Blogg....huhuhu


Assalamualaikum kepada semua yang ada dan tiada...saya masih baru lagi dalam bidang ni dan mahu berjinak2 untuk melayan this blogg...wuawuawua, to all my friend..gud luck dalam hidup ye..saya pun tak tahu apa yang nk di blogging kn so saya kat sini nk cerita my story to you all yang masih belum mengenali diri saya...kahkahkahkah, 
 My name Ahmad Mustafa bin Sulaiman..Berasal dari Kuantan Pahang tapi sekarang menetap di Cameron Highlands(rumah opah saya)....Saya sekarang masih mencari-cari rezeki untuk hidup, huhuhu ada 5orang adik beradik dan saya anak sulung kepada 5orang tu, so kira abang long untuk depa..My life so complicated but i trust rezeki ada dimana2kan...so keep it up okay..never mind.
  I have family yang caring pada saya, xpercaya??tengoklah sampai sekarang saya cukup untuk hidup..by the way sekarang saya kena jaga opah dan atuk saya dalam masa sama mencari rezeki untuk diri sendiri..huhuhu, berbakti kepada orang tua apa salahnya kn??betul tu....saya harap kawan2 saya yang berada diluar sana yang kenal diri ini secara langsung atau tidak langsung, doa2kanlah untuk opah dan atuk saya kerana diowg tak berapa nak sihat sekarang ni..My true family ada kt Kuanatn sb my father keje kat sana, my brother and sister still study. I only one to care my grandpa and grandma....huhuhuhu Semoga Allah berkati apa saja yang saya buat.Amin.
  To all my friends out there, this is my first blogging, so anything else, i hope you all boleh tolong saya untuk pengetahuan saya dalam ber'blogging ni yek...peace yoo...:)

  okay,nanti kita jumpa lagi yea...... thanks:)

0 comments: